Op 7 Juni viert de Wouwse plantage haar 150 jarig bestaan, kom dat mee vieren !
Vervoer vanaf het dorp naar de steenfabriek en het landgoed heen en terug is beschikbaar per toeristen trein, autobus of paardentram.
Let op: Parkeren alleen op de daarvoor aangegeven parkeerplaatsen bij het dorp, parkeren op het landgoed is niet toegestaan !
FB informatie kanaal: 150 jaar























